Blisko 0,5 mln zł, w ramach dotacji „Go to Brand” przeznaczone zostanie na promocję polskiej marki na rynkach zagranicznych.
PayEye to fintech z Wrocławia, o globalnym potencjalne, który płatność okiem już realizuje pilotażowo we Wrocławiu, ale w kolejnych etapach projekt dostępny będzie w Polsce, Europie i na świecie. Te plany idealnie wpisały się w cel konkursu „Go to brand”, który finansuje promocję marek produktowych na rynkach zagranicznych.
"Wybraliśmy tęczówkę oka, bo wszelkie badania wskazują, że tęczówka ze względu na swoją niepowtarzalność jest najbezpieczniejszą biometryczną metodą identyfikacji użytkownika. Jesteśmy pierwsi na świecie, bo w finansach, a dokładniej w płatnościach biometrii oka nikt nie wykorzystywał. Mamy poczucie, że możemy stać się polską marką eksportową, która będzie rozpoznawalna na świecie. Dysponujemy autorskim rozwiązaniem, które łączy osiągnięcia nauki z najnowocześniejszą technologią, a więc mamy się czym chwalić" – mówi Krystian Kulczycki, prezes PayEye.
Konkursu „Go to brand”, organizowany przez PARP, adresowany jest do mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Fundusze przeznaczone są na sfinansowanie udziału w targach, wystawach, misjach gospodarczych oraz innych dodatkowych działaniach promocyjnych. PayEye chce zaznaczyć swoją obecność na najciekawszych przedsięwzięciach w Europie, Stanach Zjednoczonych, Zjednoczonych Emiratach Arabskich i Singapurze. Wybór rynków nie jest przypadkowy i został podyktowany znacznym zapotrzebowaniem w tych krajach na usługi związane z nowoczesnymi metodami płatności bezgotówkowej.